HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Arculatváltás!

2014.03.03. 17:34 jones4

Elkezdtem írni az ígéretemhez híven az NBA power rankingot, majd rájöttem, hogy akit tényleg érdekel a téma, az még három helyen megtalálja magyar nyelven. Gondolkoztam, hogy csapatonként írok elemzéseket, de számtalan csapatokra bontó blog van, az adott szurkolónak újat úgy sem tudok mondani, mást meg nem érdekel. Foci téma önmagában szinte semmit sem takar, ha híreket közölnék annak szinte semmi olvasottsága sem lenne, mert ezekről szinte mindenki a közösségi oldalakról értesül. Ha pedig csapatokról írok, az önmagában nem elég. Tehát próbáltam inkább bajnokságokat kiemelni és összességében beszélni a játékosokról. Azt hittem lesz rá vevő, sajnos a kezdeti lelkesedés után ( az első bejegyzéseket volt, hogy 20-an 30-an olvasták) sajnos nem jöttek vissza olvasók és a végére már csak 1-2 ember látogatta a blogomat. Akinek tetszett annak nagyon köszönöm., szerintem később nekifutok még , de a következő kísérletem csak 2-3 hónap múlvára várható a VB környékére, akkora úgyis lesz téma dögivel. 

De ne aggódjon senki, addig sem maradtok írás nélkül, sőt a tervem szerint sokkal gyakrabban fogok írni,próbálok napi rendszerességgel. Viszont a téma kicsit más lesz, kicsit átalakul a szerkezet. Sport témán belül fogok maradni és napjainkban egy eléggé felkapott témát fogok meglovagolni, ami szerény véleményem szerint nagy az igény, de ez más lesz, valamiben különbözni fog... 

 Részletek hamarosan! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://allsport.blog.hu/api/trackback/id/tr55837405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása